viernes, 19 de abril de 2013

BASAMORTUKO ELURRETAN URTZEKO OHITURA

Zure bizkarrean esmeraldazko marrazkiak egiteko ohitura nuen,
zure oinetan lapurraren eta poliziaren jokoak egiteko ohitura nuen,
zure sabelean tximeletak harrapatzeko ohitura nuen,
zure masailetan txoriak pausatzeko ohitura nuen,
zure ezpainetan ardozko gutunak idazteko ohitura nuen,
zure begietan itsasozko ispiluak apurtzeko ohitura nuen,
zure belarrietan Minotauroren ehizan ibiltzeko ohitura nuen,
zure ahoan alkimistarena egiteko ohitura nuen,
zure eskuetan veneziarrak bezala mozorratzeko ohitura nuen,
zure gorputzean basamortuko elurretan urtzeko ohitura nuen.

Ohitura nuen
eta orain memoriaren labirintoetan bakarrik ikusten ditut ohitura horiek,
memoriaren labirintoetan bakarrik,
memoriaren labirintoetan bakarrik.

No hay comentarios:

Publicar un comentario